Igår på grönan där Adrian lux spelade

Jag & Malin

söta paret Ida & Christian


Från ingenstans så hade jag helt plötsligt ett asss i fejjan. 

BEJBEN SJÄLV

Ännu en söt bild

Haha den där gubben bara stod helt stilla heeela konserten, så roligt! Alla bara: Och vad gör han här? 

Mmmm

Han tröttnade på att stå så han började köra like a gorilla istället.

Vicci & Ida

<3
Mannen, myten, legenden. Typ

Alltså den konserten var sååå rolig! Ibörjan var vi mitt i smeten men vi var tvunga att backa för vi var bokstavligen nära på att bli nertrampade. Men det var väldigt roligt och han var såååå bra och när alla sjöng med i Teenage crime, bästa på det hela! Detta är en av de bästa anledningarna att bo i Stockholm /Ebba
Juste vi tog även kor med pojkarna från Rmm, fett med mega ballt! Bilden finns på min privata insta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback